قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

فقط بغض

سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ب.ظ

وقتی محرم می شه  میشینم برا خودم گریه می کنم آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخه 

!

!

!

منم یکی از همونام

همونایی که 

.

.

.

.

.

آقاشون را به یه 

به یه خرما فروختند 

من آقامو به چی میفروشم 

اینقدر قوی نیستم 

گریه می کنم خدا گناهامو ببخشه 

هر روز دروغ می گم 

دروغ میگم دوستش دارم 

دروغ میگم مولایم 

اگه آقا را مولای خودم می دونستم 

نگران چشماشو نگاه می کردم 

ببینم چی میگه 

از چی اخماش تو هم می ره 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی