قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

به بهانه ی آخرین روزهای ماه صفر

يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۲:۴۱ ق.ظ

سلام 


خیلی دیر به دیر سر بهت میزنم اما وقتی میام و مطالبی را که یادداشت کردم  میخونم دلم میسوزه هر روز دارم از خودم دورتر میشم خودی که اهل ادعا نبود اما اهل دعا بود 



نه دعا برای خودش لحظه لحظه زندگیش وقف آقاش بود 

آقایی که چشم امیدش به منه بچه شیعه بود 

آقایی که الان دارم مدام دلشو میشکنم

آقایی که داره تمام تلاششو می کنه تا منو برگردونه




اما آیا من لیاقت دارم  ! تا فرصت جبران بهم بدهند

من یکبار از این امتحان تجدیدی آوردم

یکبار با تمام گستاخی دله آقامو شکوندم

اصلا نمی تونم دیگه برگردم تو خونه ای که دله صاحبشو شکوندم




امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

از در این خونه هم دیگه جایی نمیرم 

چون جز دره این خونه بقیه جاها فقط درد و آه نصیبم شده 

به قول امام سجاد (ع) که می فرمایند :

اگر به کار بدی توجه کنیم ، سخت ما را بی باک میسازد ،و اگر به کار شایسته ای همت گماریم ما را به کندی از آن وا میدارد ،شهوت های نفس را در نظر ما جلوه گر میسازد و امور باطل شبیه حق را بر ما بر پا می کند 

                           اگر به ما وعده ای دهد ، وعده اش همه دروغ است 

                                      اگر به ما نوید و امیدی دهد تخلف کند 



و باز مناجات امام سجاد (ع)

خداوندا :اگر تو مکر و فریب او را از ما دفع نکنی ما را گمراه گرداند و اگر از دامهای او محافظت نگردانی ما را بلغزاند 


خدایا به حق دله شکسته ی خانم زینب (س) کمکم کن 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی