قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

اعتکاف

چهارشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۸ ق.ظ
خدا یا دلم تنگته 

خدایا دلم می خوادت 

خدایا ای کاش اطرافیانم  می فهمیدند چقدر تو را کم دارم

ای کاش می فهمدند چقدر محتاج خلوت کردن با تو ام 


خدایا کمت دارم تو زندگیم 



خیلی وقته دیگه نیستم   دیگه نیستی 

نه این درست نیست 
تو هستی 
اگه نبودی الان اینجا نبودم 
خیلی وقته نیستم 
به حقه میهمانان این سه روزت کمکم کم 


جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من اعتکاف خالیست 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی