قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

سلام اومدم دوباره

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

سلام 

خوبین 

خیلی وقته خودم سر به وبلاگم نزده بودم 

بچه ها واقعا این مطالب را من نوشتم 

باورم نمیشه اینقدر دلم پاک بوده ،اینقدر احساسات داشتم ،

اینا تراوشات ذهنی من بوده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




یعنی اینقدر من عوض شدم 

خودم باورم نمیشه 

لاین 

اینستا 

واتساب 

همه ی زندگیمون شده این شبکه های تو خالی 

می دونید وقتی کنگره امریکا به اوباما ایراد می گیره پس با پولایی که گرفتی ایران را نابود کنی چه کردی ؟؟؟/چی جواب داده !!!!!!

جواب داده 

.

.

. اندروید را وارد ایران کردم 

نظرات  (۱)

۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۰:۳۶ اینستا گرام ها

وب عالی دارید ادامه بدین
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی