قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

ارزش

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ
سوال

      سوال مهم

                    خیلی فوری وفوتی

چرا طلا اینقدر مهم ؟چرا اینقدر طلا فروشها سیستم های ضد سرقت نصب می کنند ؟ 

 

 چرا بدل فروشها مثل طلا فروشها سر اجناسشون نمی ترسند ؟

 

چرا برای خرید طلا فاکتور صادر می کنند اما برای بدل این ارزش را قائل نیستند ؟

 

دختر گلم شما از کدوم  دسته ی بالا هستی ؟ 

 

کف خیابون حراجت می کنند  ؟ یا پشت ویترین حسرتت را می خورند ؟ 

 

یه آدم عاقل می گه ارزش  هزینه کردن نداره ؟  یا برای به دست اوردنت تمام تلاششون را می کنند  ؟ 

 

فکر می کنی اگر یک روزی شخصی یک بدل گم کنه چقدر ناراحت می شه ؟ 

 

 

نظرات  (۵)

فرشته ها غذاشون محبت خداست.

سلام دوست عزیز خوبی؟
تولد عشقم نزدیکه منم دارم تو وبم واسش کامنت تبریک جمع میکنم.
دوس دارم تا روز تولدش کلی تبریک جمع کنم و هدیه کنم به خودش.
دوس دارم تو هم بیای و تبریک بگی.
منتظرتم .
فعلا.
سلام چون طلا خوشگله

یه سری به وبم بزنی خوشحال میشم راستی لینکت کردم اگه دوس داشتی لینکم کن بای
ممنون ک اومدی
۰۹ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۴ ❤❤ تنهـــــا ❤❤
ممنون ک اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی