قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

قدم در جاده ی عشق

خدایا مولایمان را برسان

پیام های کوتاه
  • ۲۸ مهر ۹۳ , ۲۳:۱۳
    عشق

طراحی فیگور استخونی

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ
میخام فیگور بزنم اما نمیشه   

آخه چه فیگوری بزنم 

فیگور دارم اما وقتی می زنم قشنگ نمیشه 

این درد دلای بچه های طراحیه که دربه در یه فیگور قشنگند که لباس تنش کنند اما بچه ها به نظر من اول از همه به فیگور استخونی اهمییت بدین با توجه به تجربه ای که من دارم افراد را که نگاه می کنید باید بتونید استخونای بدنشون را تصور کنید یه طراح بقچههمه نگاهاش باید علمی باشه چه جور قرار گرفتن ستون فقرات مهمه من به این نکته توجه نکردم روی فیگور استخونی کار نکردم برای لباس پوشاندن مانکن فیگور خیلی باید خاص باشه تا طراحی لباس شما به چشم بیاد (من این طرح را از وبلاگ کارگاه طراحی برداشتم ) 

نظرات  (۱)

۰۸ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۵ صدای فطرت
سلام وب مفیدی دارید به ما هم سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی